Vacatures & Projecten

Adviseur Veiligheid – Regio Utrecht

Locatie
Utrecht
Opleidingsniveau
HBO
Sector
Bouw, Bouw - Aannemers
Geplaatst op
15 januari 2025

Handhaving Wet DBA en schijnzelfstandigheid: alles wat je moet weten!

De ontwikkelingen rondom de Wet DBA gaan snel. Er is geen kant-en-klare informatie beschikbaar en het vergt constante aandacht voor nieuwe regels en vonnissen. We volgen de laatste ontwikkelingen op de voet en via onze speciale pagina houden we jou op de hoogte.

Wordt dit jouw nieuwe werkomgeving?

Onze opdrachtgever is een toonaangevend familiebedrijf actief in woningbouw, utiliteitsbouw, infrastructuur en techniek. Met een omzet van meer dan 1 miljard euro en ruim 2.000 medewerkers behoren zij tot de top van de Nederlandse bouwsector. Ze hebben stevige ambities en realiseren die dankzij hun medewerkers. Als beste werkgever zorgen zij ervoor dat jij elke dag opnieuw voor hen kiest. Het is van belang dat jij tot je recht komt en het beste uit jezelf kunt halen. Je komt terecht in een professionele en sociale omgeving waarin jouw bijdrage niet alleen belangrijk is, maar ook erkend en gewaardeerd wordt. Werken bij ons betekent dat je deel uitmaakt van een team dat veiligheid vooropstelt, en dat je betrokken bent bij projecten die echt het verschil maken.

Dit ga je doen

  • Uitvoeren en meedenken van het veiligheidsbeleid
  • Trainen van medewerkers en het uitvoeren van risicoanalyses
  • Zorgen dat projecten voldoen aan de geldende veiligheidsnormen en wet- en regelgeving
  • Adviseren van projectteams en onderaannemers over het verbeteren van veiligheidscultuur op de bouwplaats
  • Proactief meedenken over structurele verbeteringen van veiligheid op de bouwplaatsen

Hier herken jij jezelf in

  • Een afgeronde hbo / wo opleiding (bijv. richting Veiligheidskunde, Technisch Bedrijfskunde of vergelijkbare opleiding)
  • Minimaal 2-3 jaar werkervaring als veiligheidsadviseur of vergelijkbare functie
  • Affiniteit met de bouwsector is mooi meegenomen
  • Kennis en ervaring van de veiligheidsnormen en wet- en regelgeving
  • Competenties als inlevingsvermogen, initiatief, probleemoplossend en kwaliteitsgericht herken jij in jezelf
  • Beschikbaar voor 32, 36 of 40 uur per week
  • Energie en enthousiasme om samen te werken in een landelijk team met veiligheidsadviseurs en binnen de werkmaatschappij

Dit is wat je van ons kunt verwachten

  • Een goed salaris dat meegroeit met jouw ontwikkeling
  • 30 verlofdagen met de mogelijkheid om er maximaal 13 bij te kopen of uit te laten betalen
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een standaardverzekering van alle werknemersrisico’s, pensioenregelingen, een extra aanvulling bij arbeidsongeschiktheid en een bijdrage voor het vakbondslidmaatschap
  • Een mobiliteitsbudget, NS Business Card, reiskostenvergoeding of (elektrische) leaseauto
  • Een gloednieuwe (elektrische) fiets dankzij ons lease-a-bike fietsplan
  • Een goede werk-privébalans dankzij een flexibel werken beleid en soepele regelingen voor arbeidsduur, werktijden, calamiteiten, mantelzorg of sabbatical
  • Voor UTA-medewerkers een vast bedrag Budget Duurzame Inzetbaarheid bovenop je brutosalaris (conform CAO Bouw & Infra)
  • Voor verse vaders en partners 100% doorbetaling van je salaris tijdens de eerste 5 wettelijke verlofdagen én bij het 5 weken aanvullend geboorteverlof, in plaats van de standaard 70%
  • 25 vakantiedagen + ATV dagen conform de CAO van de opdrachtgever
  • Een fulltime dienstverband met eventueel de mogelijkheid om ook parttime te werken
  • Secundaire voorwaarden zoals een auto, telefoon en laptop van de zaak, flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden zijn bespreekbaar
  • Een contract voor bepaalde tijd bij ons met de intentie om dat daarna om te zetten in een contract voor onbepaalde tijd rechtstreeks bij onze opdrachtgever

Solliciteren

Wij zijn op zoek naar een gedreven en ervaren veiligheidsadviseur die het verschil wil maken! Heb jij een passie voor veiligheid en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Aarzel dan niet en solliciteer direct!

Voor meer informatie over de functie of de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Fatih Sener via 06 13923089 of f.sene@bouwselect.nl. We kijken ernaar uit om van je te horen!

Inschrijven en solliciteren

Zo werkt dat bij bouwselect
  1. 1. Reageren op een vacature

    Stuur ons je meest recente cv. Een persoonlijke reactie krijg je altijd!

  2. 2. Kom bij ons op gesprek

    We bespreken of de baan bij je past en bekijken de opleidingsmogelijkheden

  3. 3. Op gesprek bij een opdrachtgever

    Een belangrijk moment! Wij zorgen dat je goed bent voorbereid.

  4. 4. Het contract

    We helpen je bij het vastleggen van de zakelijke afspraken.

Gerelateerde vacatures