Wordt dit jouw nieuwe werkomgeving?
onze opdrachtgever creëert en bouwt plekken die echt voor jou van betekenis zijn. Hun projecten – voor wonen, werken, leren en zorg – zijn ontworpen om een omgeving te bieden waarin je optimaal kunt leven en verblijven. Zij vertalen jouw wensen naar concrete oplossingen en kijken altijd verder: zij onderzoeken wat een plek voor jou echt betekent. Want zij begrijpen als geen ander dat het de mensen zijn die een plek tot leven brengen. Op die manier kunnen zij meer voor jou realiseren.
Dit ga je doen
- Het acquireren van nieuwe projecten die passen bij onze ontwikkelstrategie.
- Verantwoordelijkheid voor de voortgang van alle activiteiten t.b.v. het ontwikkelproces.
- Het opstellen van startdocumenten en maken van een stichtingskostenopzet.
- Faciliteren van de besluitvorming en intermediair zijn voor partners in het proces.
- Het vastleggen van afspraken en het (doen) opstellen van overeenkomsten.
- Opstellen van Programma van Eisen, aansturen ontwerp proces en architect.
- Overleg met gemeenten en adviseurs inzake planologie.
- Het maken van haalbaarheidsanalyses en investeringsvoorstellen.
- Het initiëren en coördineren van overleg met partners, adviseurs, investeerders, overheden, beleggers en gebruikers.
- Het monitoren van uit te voeren contractuele verplichtingen en het optreden als een escalatie punt.
Hier herken jij jezelf in
- Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau.
- Je hebt minimaal 5 jaar relevante ervaring in vastgoedontwikkeling en acquisitie.
- Automatisering (Excel, Word) is voor jou geen enkel probleem.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift .
- Je hebt sterke communicatieve vaardigheden om effectief te onderhandelen en relaties op te bouwen met diverse belanghebbenden.
- Je bent gedreven en vastberaden om gestelde doelen te bereiken en obstakels te overwinnen tijdens het acquisitieproces.
- Je hebt een scherp analytisch vermogen om risico’s te evalueren en waardevolle investeringsmogelijkheden te identificeren.
- Je bent een teamspeler, creatief, oplossingsgericht, klantgericht, persoonlijk en betrokken.
- Je bezit ondernemerschap en eigenaarschap!
Dit is wat je van ons kunt verwachten
- Boven marktconform salaris.
- Enthousiaste collega’s.
- Flexibiliteit in je werkzaamheden.
- Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.
- Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Solliciteren
Heb je interesse in deze uitdagende functie? Stuur dan je cv naar Fatih Sener via f.sener@bouwselect.nl. Voor vragen over de inhoud van de functie kun je ook contact opnemen met Fatih Sener via 06-13923089. We kijken uit naar je sollicitatie!
Inschrijven en solliciteren
Zo werkt dat bij bouwselect
-
1. Reageren op een vacature
Stuur ons je meest recente cv. Een persoonlijke reactie krijg je altijd!
-
2. Kom bij ons op gesprek
We bespreken of de baan bij je past en bekijken de opleidingsmogelijkheden
-
3. Op gesprek bij een opdrachtgever
Een belangrijk moment! Wij zorgen dat je goed bent voorbereid.
-
4. Het contract
We helpen je bij het vastleggen van de zakelijke afspraken.