Wordt dit jouw nieuwe werkomgeving?
Onze opdrachtgever zet zich in om opdrachtgevers en bewoners echt te helpen, door verwachtingen te overtreffen. Of het nu als sparringpartner voor de opdrachtgever is, binnen het bouwteam, of bij bewoners thuis – ze bieden proactieve oplossingen en zorgen ervoor dat bewoners zich gehoord voelen.
Dit ga je doen
- Offertes aanvraagt, werkplannen opstelt en vergunningen regelt.
- Materialen bestelt en zorgt voor een efficiënte werkplanning.
- Wekelijks jouw projecten bezoekt en het contact onderhoudt met onderaannemers en vakmensen.
- De financiële touwtjes stevig in handen hebt en het budget bewaakt.
- Meedenkt met opdrachtgevers en innovatieve oplossingen aandraagt.
Hier herken jij jezelf in
- Brede bouwkundige kennis en organisatietalent.
- Meerjarige ervaring in projectcoördinatie binnen vastgoedonderhoud of renovatie.
- Sterke communicatieve vaardigheden en een proactieve houding.
- Rijbewijs B.
- Kennis van woningcorporaties of offertecalculaties? Dat is mooi meegenomen!
Dit is wat je van ons kunt verwachten
- Een goed salaris dat past bij jouw ervaring.
- Een leaseauto, laptop en smartphone om je werk goed te kunnen doen.
- Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen via opleidingen en cursussen.
- Een informele en gezellige werksfeer met leuke collega’s.
- Twee keer per jaar een BBQ voor het hele bedrijf, afdelingsuitjes, 1x per maand padellen op kosten van de zaak.
- Winstuitkering.
Solliciteren
Geïnteresseerd? Reageer dan direct! Of wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met Fatih Sener, via de app of gewoon bellen: of 050-5774375.
Inschrijven en solliciteren
Zo werkt dat bij bouwselect
-
1. Reageren op een vacature
Stuur ons je meest recente cv. Een persoonlijke reactie krijg je altijd!
-
2. Kom bij ons op gesprek
We bespreken of de baan bij je past en bekijken de opleidingsmogelijkheden
-
3. Op gesprek bij een opdrachtgever
Een belangrijk moment! Wij zorgen dat je goed bent voorbereid.
-
4. Het contract
We helpen je bij het vastleggen van de zakelijke afspraken.