
Vacatures & Projecten
Adviseur Grondzaken en Vastgoed (32 uur per week) – Regio Groningen
- Locatie
- Groningen
- Opleidingsniveau
- HBO
- Sector
- Civiel, Civiel - Aannemers
- Salaris
- € 4.500 tot € 5.500
- Geplaatst op
- 18 april 2025
Snel naar:
Wordt dit jouw nieuwe werkomgeving?
Je gaat aan de slag bij een overheidsorganisatie die actief is in grote delen van Groningen, Noord- en Midden-Drenthe en een deel van Friesland. Samen met zo’n 300 collega’s werk je aan een duurzame, gezonde en toekomstbestendige leefomgeving voor circa 383.000 inwoners. Jouw bijdrage als adviseur is van groot belang om projecten op het gebied van waterbeheer en klimaatadaptatie mogelijk te maken.
Dit ga je doen
Als adviseur grondzaken en vastgoed ben je verantwoordelijk voor het proces rondom verwerving, onderhandeling en tijdelijk beheer van vastgoed binnen gebiedsprojecten. Je werkt nauw samen met projectleiders, uitvoerders en externe partijen zoals adviesbureaus en rentmeesters.
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Zelfstandig voeren van onderhandelingen met grondeigenaren en gebruikers.
- Aansturen van externe partners en zorgen voor een efficiënte uitvoering.
- Opstellen en beoordelen van contracten en zorgen voor correcte juridische afhandeling.
- Afhandeling van pachtzaken en vastgoedtransacties.
- Meedenken over en bijdragen aan de aanschaf en implementatie van een registratiesysteem voor vastgoed en grondzaken.
- Signaleren van vragen, klachten en kansen in het werkveld en hier proactief op inspelen.
Hier herken jij jezelf in
- HBO+ werk- en denkniveau met minimaal 5 jaar ervaring in vastgoed of makelaardij.
- Kennis van de grondmarkt en ontwikkelingen in het landelijke gebied.
- Politiek-bestuurlijke sensitiviteit en het vermogen om op verschillende niveaus te schakelen.
- Sterke schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden.
- Een gestructureerde en planmatige werkstijl.
- Een open, verbindende en samenwerkingsgerichte houding.
Dit is wat je van ons kunt verwachten
- Een (boven) marktconform salaris (€4.500 tot €5.500 o.b.v. 36 uur per week)
- 25 vakantiedagen + ATV dagen conform de CAO Gemeenten
- Een parttime dienstverband (32 uur per week)
- Secundaire voorwaarden zoals een auto, telefoon en laptop van de zaak zijn bespreekbaar
- Mogelijkheid tot verdere persoonlijke of technisch inhoudelijke ontwikkeling
- Contract voor bepaalde tijd met intentie tot omzetting naar vast dienstverband
Solliciteren
Ben jij enthousiast geworden over deze uitdaging? Stuur dan jouw cv en motivatie naar Thom Dijkstra via t.dijkstra@bouwselect.nl of bel naar 0683178710 voor meer informatie over de procedure. We kijken ernaar uit om jouw sollicitatie te ontvangen!
Inschrijven en solliciteren
Zo werkt dat bij bouwselect-
1. Reageren op een vacature
Stuur ons je meest recente cv. Een persoonlijke reactie krijg je altijd!
-
2. Kom bij ons op gesprek
We bespreken of de baan bij je past en bekijken de opleidingsmogelijkheden
-
3. Op gesprek bij een opdrachtgever
Een belangrijk moment! Wij zorgen dat je goed bent voorbereid.
-
4. Het contract
We helpen je bij het vastleggen van de zakelijke afspraken.